mrymek, spróbuj prze www.imageshack.us lub www.fotosik.pl użyj linka bezpośredniego do zdjęcia oraz polecenia img z paska po lewej w szybkiej odpowiedzi tam wklej adres i włala
30 koni więcej
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez brutusa czy mozliwe jest w <w silnikach TDI> uzyskanie wiekszej mocy np 170 KM przy zachowaniu np 330 nm ale za to w szerszym zakresie obrotów, czy poprostu mija sie to z celem ( Wiem że im wyższy moment tym auto szybciej osiąga wieksze prędkości, ale chodzi mi o oszczędzenie np. sprzęgła czy innych podzespołow mniej odpornych na dzialajace na nie siły)??
Mam podobne odczucia w opisywanych tu porównaniach. Modowane ALH, ASV, czy seria 1.8T 150kM (leon) były porównywalne w osiagach do 3-biegu (próby na spocie - dystans krótki - bo do 3-go biegu). Różnice jednak MUSZĄ następować w wyższych partiach, od biegu 4-go.
Przy okazji zadam pytanie:
--------------------------------
Jeśli pójdę w skrzynię 6-bieg. i podniosę Moment o ok. 20Nm :arrow: to czy odczuje to wyraźnie :?:
Mam dylemat:
1) czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
2) czy też w mocniejsze sprzęgło dla posiadanej akt. skrzyni EGS :?:pozdrowienia
leotdi
-----------------------
+180kM ASV by Ali
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leotdiMam dylemat:
1) czy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspoloZamieszczone przez leotdiczy pakować sięw 6-kę (nie jeżdżę praktycznie w trasy)
Proszę Was jeszcze tylko o odpowiedź. Czy te 20Nm warte jest poniesienia kosztów :?: :idea: Czy to odczuje na tyle w osiągach :?:pozdrowienia
leotdi
-----------------------
+180kM ASV by Ali
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leotdiProszę Was jeszcze tylko o odpowiedź. Czy te 20Nm warte jest poniesienia kosztów :?: :idea: Czy to odczuje na tyle w osiągach :?:
IMHO najbardziej odczuwalna roznica jest roznica seria vs program, przynajmniej u mnie tak bylo :roll:
Moze dlatego ze kolejne setupy przynosily wzrost KM, glownie w wyzszych obrotach a Nm praktycznie pozostawaly bez wiekszych zmian :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz